Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, August 29, 2013

Kenapa Trafik Menjunam Jatuh

Assalamualaikum...


Kenapa Trafik Menjunam Jatuh

Salah satunya adalah sebab


  • takde idea yg bernas/menarik pembaca blog
  • kekangan masa
  • tiada blogwalking
  • tiada pembaca setia
  • SEO blog tidak bagus
  • keyword blog tak panas.. sejuk jew eks
  • pembaca sudah bosan ngan entry2 merapu penulis..??
  • Mungkin sudah ramai pembaca menemui blog lagi hebat dari blog ini..?? pernah hebatkah??

Tau.. semuanya alasan kann.. kiki

So Apa cite korang mau baca dari blogger Mama Maman aka Yana *yg kuit ini*..???

Apapun mama akan cuba sedaya upaya update lg ok.. Sesungguhnya dikepala ini sakit sangat.. huwa.. berdenyut2.. tak menahan dia menyerang saraf2 kepala utk menyukarkan me utk berfikir dan menaksir.. *ini bukan alasan.. ini realiti*




6 comments:

Kakcik said...

Blog kakcik dah lama sejuk sampai Nuffang pun dah tak nampak. :(

ieda immi said...

ahhaha same lah dikk !

alasan yg munasabah nie ekekek ..

Rai Ourkizuna said...

saya menjunam bila lepas bersalin tak rajin update blog dan tak berapa blogwalking.. ni baru nak up balik.. adehh..

ZazaMyMoon said...

keep it up ok!!! =)

Maria Firdz said...

Sama lah.. Bila mood ke laut... Gnilah graf nye...

Eellee Nana said...

alasan yg logik :)
yg paling utama, tang nk perah idea tu ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...