Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, August 30, 2013

Nak Kurus Punya Pasal

Assalamualaikum...




Pic from google.

Iowa: Seorang wanita memberitahu doktor dia membeli cacing pita menerusi Internet dan menelannya dalam usaha untuk menurunkan berat badan.

Doktor itu begitu terkejut dengan tindakan pesakitnya hingga terpaksa menelefon pihak berkuasa kesihatan untuk meminta panduan.

Agensi memberitahu doktornya supaya menyuruh wanita itu mengeluarkan cacing itu dengan meminum ubat yang boleh membunuh parasit berkenaan.

Pengarah Jabatan Kesihatan Awam Iowa, Dr Patricia Quinslisk mendedahkan perkara itu menerusi e-mel kepada pekerja kesihatan awam.
“Menelan cacing pita amat bahaya dan boleh memberi kesan sampingan, termasuk kematian, walaupun ia jarang berlaku. Mereka yang ingin menurunkan berat badan dinasihatkan supaya makan kurang kalori dan meningkatkan aktiviti fizikal,” katanya.
Artikel from email.



Korang berani..?? me..?? Tak berani dan tak hingin pun walaupun hati nak kurus.. jijik kot.. geli pun yer.. tak rela mak.. hahaha


5 comments:

Kesuma Angsana said...

erkkkkkk.. nak muntah dah !

ieda immi said...

giloo nie huhuhu

Sura Mohd said...

tak kurus pun tak pe..kalau gitu caranya...hehehe...gelinya...

Noe said...

giler rrr...kita pun nk kurus gak...tp x ada la desperate sgt sampai kn makan benda alah tu....eeeee...

Maria Firdz said...

Erkk...geli lah.. Byk g cara nk kurus...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...