Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, December 4, 2012

2 tahun | BE Mama Yana






Perlu ke letak/pamer BE yg kita dpt..?? nak tunjuk ke wlpun berbulan2 tak bergerak2.. hehehe
malu ma..
tp itu la realiti eks.. sudah 2 tahun berblog dan hasilnya itu la.. jadi la dr takde eks..

:)





2tahun..?? ada yg tak puashati ngan mama..?? ada yg kenal..?? atau ada yg tak kenal.. obviously yg tak kenal la kann.. takpe.. nama pun blog personal so banyak merapu dari yg mendapatkan faedah.. hehehe






~Simpan jew BE tuh biar jadi juta-juta.. kikiki.. #tah bila la kannnn.. :p ~







Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

3 comments:

mama aryan said...

sama la dgn akak..xde hasilnya lgpun xpe la,sikit2 lama2 jd bukit,nak jd bukit tu taktau la bila..hehe

diana said...

saya harap tahun depan rezeki kita lebih lagi..kan??

eyndayusoff said...

Sabar hehe... duit nuffnang tu bagaikan bonus aje... yg penting niat kita menulis... ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...