Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, December 17, 2012

Norlaila.. please kasi link

slm..

mama suka sapa2 datang sini.. ai mean.. sudi terjah kat blog mama nih.. most welcome  gitu..

cam la kawan mama sorang nih.. selalu gak dia komen sini.. rasanya dua-tiga kali.. tp sayang.. tiap kali mama nak balas balik kat blog beliau.. tak ada link..



cik google tak dpt kenal pasti lak.. huhuhu




ke cam guane tuh nak cari lagi eks.. hehehe.. maklum la bukan reti pun sgt ngan benda2 it nih.. kikiki

ke buat norlaila.. jika sudi dtg lagi kat sini.. sila tinggalkan anda punya url yer.. mekasih.

mama hargai kesudian norlaila dan insyaallah mama pun nak dtg ke blog norlaila. sila tinggalkan link yer dear norlaila..

Atau kawan2 yg terer tuh sila la tolong mama kat sini.. mekasih juta-juta tau.. kikiki

4 comments:

Kesuma Angsana said...

tulah kkdg nak balas jejak pun payah kan

Kakzakie said...

Kakak pun selalu menghadapi masalah tak dapat jejak balik komen. Lagi sedih bila ada follower baru tak ada link. Rasa bersalah bila tak dapat follow balik kan...

mama maman aka yana said...

baguznet..>> terima kasih berbanyak.. dpt dah terjah blog beliau.. :)

Anonymous said...

Hello. And Bye.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...