Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, December 24, 2012

Krismas Celebration


slm..

Hari minggu baru nih adalah hari minggu yg cukup mencabar.. hahaha.. sebabnya semua org ada plan kemana-mana.. sedangkan kami takde plan langsung.. malah pening ngan mama yg kena keja ari isnin.. kunun pekerja terbaik la tuh.. sedangkan cuti takde.. dah abis.. simpan utk 31-12-2012 jew nnt..

so bila merempan sesaja tuh.. dok tanya2 gak kemana arah tujuan.. last2 sabtu abis gitu jew.. ahad tuh.. papa dah buhsan.. ajak berjalan.. mama pun bangun bersiap.. tgk2 dia tak siap lg.. sudah.. katanya tak tau nak kemana psl mulut ckp nak kuar tp otak jem tak tau arah nak dituju.. huhuhuhu

dah siap tuh.. jom la kuar.. karang dlm keta kita decide.. hahaha

tp tgk papa cam bawa kereta ke arah kl jew.. selalunya kalu ckp gi kl sure dia malas nak gi.. malas nak tempuh jem.. tgk2 dah ke arah sana dah.. so mama diam je.. tgk je dia nak bawa mama cumil dia nih.. hahaha

gi jejalan tgk pokok krismas kat pavilion.. hhahaha..

selalu minta bw gisana.. kunun2 nak kenal tmpt.. tgk2 dah smpi.. kikiki.. jawabnya cuci mata la uols.. kikiki.. ada sale tp cam mama tunjuk jew papa ckp tak berkenan.. kikiki.. sebenarnya poket ngah nan ado nih.. so tgk2 dan snap picture jew.. dok berebut ngan minah indo bergaya sakan depan pavi. hahaha *ngata org eks.. :)



nih mama yg snap.. :)

****************************

Hari nih malas nak keja, takde mood sungguh.. tgk2 kena siapkan keja kwn yg bercuti.. urgent uols.. so nak taknak kena siapkan jugak... aduh..

sesal ku dtg keja arini.. kah..kah..

ingat nak buat keja sendiri yg belum siap2.. nih keja lain lak.. nasib badan la kannn

so sabar dan siapkan.. ni la br free sikit br blh tgk2 blog..

:)

3 comments:

diana said...

kalau hari ni kerja,esok boleh kemana je,.,kan?/dok umh jela..lain la kalau cuti 3,4 hari.sedap jugak nak bejalan..

mama maman aka yana said...

Diana..>> tuh la kann.. huhuhu

setya said...

Baiknya tidur saja di rumah.xixix

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...