Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, December 27, 2012

Keburukkan


Slm

Pernah sekali tuh.. Me meluahkan rasa hati di fb.. Tiba2 dpt msg katanya
'habis satu dunia tau su tengah marah skrg'

Me terfikir.. very bad person i'am.. Huhuhuk

Thanks for my friend.. Tak sangka dia akan tegur gitu.. Selalunya ada yg hanya btanya.. Kenape.. Apa hal.. Atau suruh me cool.. Sabar, istifar. *tuh pun mama hargai setiap teguran

Hmmm teguran dia membuatku berfikir.. Pentingkah semua org tau kau marah.. Sedangkan kau hanya marah sorang je, atau tidak puashati satu2 perkara jew.. Takleh kah bersabar, diamkan aje..


pic frm google



****************************

kalu kat blog pun gitu jugak kann.. aduhai..

banyak betul keburukkan ku..

6 comments:

azieazah said...

Kadang susah nak teka apa yang orang fikir pasal tulisan kita..

mama maman aka yana said...

yer kak.. betul tuh..:)

mama aryan said...

betul tu..kdg2 kita terlupa apa yg kita lakukan,mujur ada yg sudi tegur..kdg2 akak tgk fb dah jd tempat luah perasaan lak..sbb penah kena dgn jiran kat umah ni ha,bkn nak tegur elok2 tp ditulisnya kat fb,pastu dpt komen yg bukan2,klu kawan tu nak menasihatkan xpe la jugak..
eh dah terpanjang lak komen ni ha

Kakzakie said...

Kita ni manusia mana tahu apa yg org lain fikir - kalau tahu senanglah Yana.

jeBateja said...

iyer lah kan....kadang2 luah isi hati aka perut dlm FB...den rasa meluat....so den pun tak buat mcm tu jugak....ahakz

eelobor said...

saya pun ada gak sikap sebegitu, tetapi selalunya dah di tapis. dalam banyak2 luahan akibat marah, tak puas hati dsb, ada yg saya berkongsi itu sesuai bagi saya & mungkin rasa tak sesuai bagi pembaca lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...