Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, December 26, 2012

Perkahwinan


slm..

Kisah nih belah petang sabtu yg boring2.. tak tau nak kuar mana.. so tiba2

pic dr google

papa : tak sangka.. dah masuk 8 thn dah kita kawin kan mama

mama : hhmm..

papa : tak sangka jugak papa nih cukup kuat menghadapi kesukaran dlm perkahwinan kita.. kiranya dasyat jugak la papa kann.. penuh dengan sabar dan penyayang
*masuk bakul angkat sendiri ok

mama : nape.. sukar sgt ke nak jaga mama nih..??

papa : ingat senang nak jaga awk tuh.. jenis cengil, jenis panas baran, jenis marah2.. sensitif apa2 tah..
ikutkan hati papa nak kawin dua dah tau.. kalu ikutkan hati la..
(time nih dia senyum lak tuh)

mama : nape taknak kawin lain.. gi la cari.. ingat dpt jumpa ke binik cam mama nih.. specil edition tau.. nak kawin lain kunun.. cam mampu poket tuh..

papa : Senangnya dalam hati
Kalau beristeri dua
Terasa dunia ini
Ana yang punya

Kepada isteri tua
Ana sayang padanya
Kepada isteri muda
I say i love you


*lirik lagu p.ramle - madu tiga

anak aka maman : mana ada isteri tua kat sini.. papa.. salah tuh..

papa : aduh ada yg back up lak mama dia.. hehehe

mama : hai.. anak mesti la back up mama kann... sayam maman
:D


***************************

jahat sungguh binik kann.. sabar je la..

si laki dia tuh tak jahat ke..??


*gurau senda kami.. takde makna sebaliknya.. insyaallah..

:)


4 comments:

ariana said...

Usik mengusik bawa bahagia kan yana..dialog yg biasa didengar dah tu..:)

Tihara said...

moga bahagia selalu hendaknya..amiin

kak nora said...

senda gurau,asam,garam dan pemanis adalah penyedap rasa hidup berumah tangga..

eelobor said...

special edition.... hehehe, bahgia rumahtangga kalau di selit dengan senda-gurau laki bini. tahniah... semoga kekal berbahgia hingga ke akhir hayat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...