Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, December 28, 2012

Alhamdulillah.. ;)




pic frm email




Salam..

Hari nih hari payday dan satu perkara yg kwn2 office dok sokseksoksek dari semalam (tak faham sebab diorg guna bhs cino) rupanya.. gaji dibayar extra one month as polisi kompeni yg bayar staf dengan 13bulan a year.. so yipeee.. *ingat tak dpt sebab br 6 bulan kann... dah la blm dpt surat kompom lagi nih.. berdebar gak nih..

tuh yg extra one month kann.. ada lg extra bonus peratio monthly sy masuk sini.. so Makcik Kayo.. Alhamdulillah.. *smile*

tp itu semua adalah kata2 kawan office yg dok cite la.. officially nnt kena tgk payslip jugak... kot2 la dia kasi pinjam ke.. tersalah taip ke.. ke apa2 la ke.. kannn

cepat la hr kasi payslip.. gitu.. hahaha


****************************


*Kalu gini.. boleh la plan-plan jejalan naik flight kannnn.. :)









7 comments:

eelobor said...

wahhhh....makcik kayooooo

mama maman aka yana said...

makcik kayo.. hehehe..

*ngah tunggu payslip nih.. lama benor nak kuar tuh.. hhhmmm

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. bagusnya.. murah rezeki... kalau benar bagai dikata, mmg makcik betul2 kayo kan.. he..he..

Hans said...

alhamdulillah rezeki :-)

diana said...

ha ah..pi la bercuti..nanti belikan saya apa2 ye..hahahha

Hanih Borhan said...

owh,kira amaun gaji darab 2 lah kan?...bley open table ni,haha... :)

Madam Sooyaree said...

Woohooo... apa lagi, haruslah merempit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...