Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, February 9, 2011

Omelanku.....

Salam...

selamat pagi... tengah hari.... dan petang buat insan2 yg sudi baca omelanku.... [budjet org baca pagi... tghhari dan ptg...]
(ada yg sudi ke..??? angkat kening plezzz..!! hhheee.... tp hada aku kesah..??)
selama aku berblogwalking ni.... hati seringkali berkata sendiri.... meronta2 nak meluahkan apa yg aku rasa... apa yg aku lalui sepanjang hari.... tp... kekadang akal sering memintas.... katanya...'yana... apa la kau nak cerita..... apa la yg kau nak pamerkan.... kewujudan kau pun xde sapa tau.... ahaks..'
betul gak kan.... aku ni bkn la artis glam... hanya insan biasa yg sederhana...
 xde sebarang keistimewaan pun....
seringkali berangan jadi insan yg org kenal tp......
aku juga insan punya perasaan.....hhhaaaa... kelaut...

entry yg sengal... tak ada idea nak melalut.... jadi la kan..... rindu nak buat entry.... teruk dah ke mama yana nih.... sampai melalut begini sekali.... hhheee... blogwalking jap.... kot2 ada idea nak kelentong org.... hhhaaaa.... sesungguhnya bkn kelentong ok... cuma fantasi tak berasas dr mama yana.... kuang..kuang.....

sesungguhnya rindukan ketenangan seperti ini....

2 comments:

MummyEcha said...

owh....jangan susah hati yer mama yana.....kita berblogging kadang2 tuk meluahkan isi hati..rezeki kita kalu ada org sudi komen n baca kita punya n3....saya pun kadang2 nak menulis pun ketandusan idea..ada gak terpikir cam tu,ada ker org nak baca n3 kita .....hehehe...skrg nie think +ve jer.. sama2 kita sokong each other k....

mama maman aka yana said...

hheee.... rezeki ari ni mummy echa sudi menjenggah kat sini...:)..
tu la kan... positif kan je semua... sama2 sokong each other tu mmg mama yana setuju... insyaallah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...