Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 24, 2011

Blog masak-masak



Gambar dr google : pelik2 sungguh makanan dalam dunia nih...... sedapnye...

Hari2 bila free.... suka tengok blog org masak2 nih... sungguh teruja... hari2 kan update blog ngan resepi yang mengegar iman makanku ini.... hhhaa...

Aduh... sungguh pandai memasak sedangkan mama yana nih tahap amatur yg tak tau bila nak pro... hhhaaaa... kumpul2 resepi lastly bertimbun2 menyemak umah.... masaknyer yg biasa2 masak jugak.... simple2 aje.... hhhaaaa.... [bila la nak prastis ilmu2 yg ku kumpul itu...]

Bila memasak lak kekadang kena ikut selera cik abeku itu... aduh.... tak berubah2 selera dia setakat ini.... menu sama.... ayam masak sambal. titik. tak berubah2.... hhhaaaaa....

Best gak kalu dapat menayang masakan yg best2 kan.... tp hampa...[alasan semua itu...]
terima realiti mmg sy fail bab2 memasak ini..... tolon la... apa la mama yana pandai dlm urusan rumahtangga ini.... hhhaaaaaaaaaa........[ gelak besar ok...]


Gmbr dr google: bilakah kuruih nih...???? ponat dah nak timbang2 lagi....


Notakaki: Aku mungkin lemah bab2 tp aku kuat makan... hhhaaaaa.... [tu yg tak kuruih2 tuh...]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...