Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, February 18, 2011

Pemakaian mempengaru​hi motivasi




Assalam kawan2 yg seingkali berulang2 menjengah blog Mama Yana yg tiada istimewanya.... tp mama yana tetap berbangga ngan apa yg mama yana ada skrg... terima kasih buat yg terus-terusan menyokong mama yana... sy hargainya sepenuh hati...:)

Tiap2 kali bangun pagi pasti akan tercari2 baju yg membangkitkan keseronokan utk bekerja... kawan2 gitu jugak ke..?? mama yana suka pilih baju yg selesa dan senang utk bergerak... selalunya slack ngan blaus la pilihan mama yana... tetapi seronok gak pakai baju kurung.... kureng sikit kebaya nih.... nak2 badan ngah naik nih.... hheee....

Warna2 baju kebanyakannya carca marba.... [campur2 kan senang... 1malaysia...hhhaaaaa]

Dari aspek saikologinya, pemakaian banyak mempengaruhi motivasi. Berpakaian kemas, bersih dan harum mempengaruhi emosi kita. Kita merasa yakin, teruja, lantas membuat lebih bersemangat. Betul tak...???
[perasan sungguh wei....]






Notakaki: Teringin pakai pelangi..... sungguh indah....

6 comments:

wahida said...

saya pun kengkadang pening pk nak pakai apa...tapi lately ni saya selesa berbaju kurung...

mama maman said...

biasa gamaknya perem kan.... hheee...
baju kurung kekadang pakai gak....

eelobor said...

perem....ingat kan param tadi...

mama maman said...

Aduh... cr salahku rupenyer....
nasib baik betul...:)

Halen said...

sy setuju sgt2 bab2 pakai bj ni. klu pakai bj yg selesa dan kemas rasa confident tu lebih skit tp klu pakai bj lama & bsr rasa mcm selebet je hehe

mama maman said...

kita wat keja pun tenang dan syok kan Halen.... hhheee....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...