Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, February 16, 2011

Puji lah aku....



Salam semua.. happy tak hari ni...?? moga2 ceria ok... tajuk takleh blah kan.... mesti korang nak tau nape mama yana aka MA suruh puji... ahaks...
tajuk je ok... tak de ape2 pun... tak caye... sungguh... hhhaaa...

sambil2 keja... belek2 blog org... belek2 email dlm inbox... mana blh kalu tak belek kan... hhhaaaa.....

MA jumpa nih.... suka arr.... sapa2 pun suka kan... tp kalu dipuji jgn cepat perasan ok... org memuji hanya nak tau betapa tinggi atau rendahnya tahap perasan kita... ahaks... tp kalu hubby puji... mmg seronok arr... [puji nak ambik hati la tu....]



yes.... if uols knowing me... i'm beautiful.... [ngan meninggikan hidung yg penyet ini...]
sebenarnya keperasaan tahap tinggi ok... jgn percaya la wei....

Maksub MA ialah... setiap umat ciptaan Ilahi adalah indah... lagi indah jika disertai ngan tingkah laku yg baik, berbudi bahasa, mentaati Illahi dan sempurna imannya... alhamdulillah.... mmg anda cantik... amin.

Puji2 la org disisi agar dia bahagia dan sedar kehadiran anda.... kebahagiaan bukan milik sendiri tp kebahagiaan adalah kongsian hati sesama kita... jangan hanya pentingkan diri dan fikirkan anda sendiri... malah ada yg sudi berkongsi susah dan senang.... bkn sapa2 kita didunia ini... hanya ujian utk kebahagian diakhirat nnt....


Notakaki: menunggu utk dipuji bukan utk dikeji.... dan menunggu utk diperbetulkan kesilapanku malah membuka mataku utk melihat kesilapanku... tolong aku jika sayang aku....

4 comments:

azzey said...

Terima kasih utk perkongsian ini...:)

mama maman said...

azzey: hidup kalu saling ingat dan meningati kan bertambah indah hidup kita...
sama2 dear...

eelobor said...

1. wah...tetiba dah semakin meningkat followers mama yana nih

2. gambar kat header tak jelas sangat. nak belek entri2 lama cari gambar mama yana nie malas pulak rasanya. letak la sekali gambar kat tepi dlm entri nie. nk tgk tuannya.. hihihi, baru boleh puji. (malam nti mesti ada orang puji bagai nanti)

3. dah takde dah....

4. abisss.....

mama maman said...

hhhaaaa... header tu mmg kita suke tau... taknak terlalu menonjolkan diri... biar org minat i ngan bakat bkn ngan rupa... ahaks...

mlm nih...??? nape harus mlm nih... setiap saat dan tiap waktu la puji... kan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...