Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, February 23, 2011

Mengapa



Bila senang bolehkah kamu buat sesuka hati
Bila timbul masalah bolehkah kamu menuduh sesuka hati
Bila sudah terbongkar bolehkah kamu membentak-bentak
Bila sudah terang-terangan kamu salah bolehkah kamu hanya melarikan diri

Hidup ini hanya sementara.... hidup kita tak pasti panjang mana... Kenapa tak pernah ambil iktibar..... kenapa harus menyakiti hati orang.... mengapa harus ada pilih kasih.... mengapa???



Notakaki: aku tak mahu ada dalam ini drama.... biar aku hanya jadi pemerhati.... [salahkah aku jadi pemerhati.....] dalam hatiku... kudoakan yang terbaik.... aku bukan sapa2.

2 comments:

maira said...

hidup ni memang penuh drama kan mama.. ada yang berlagak suci padahal ermm... ada yang kita ingat sombong, rupanya baik hati.. apapun kalau ada pilihan, lebih baik menjadi penonton :)

mama maman said...

maira: mmg kekadang tersentak2 terkejut ngan mcm2 drama....
pilihan yg sy rasa terbaik buat masa skrg jd pemerhati je la... tak kuasa nak masuk campur hati pun takde la sakit sgt..... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...