Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, February 26, 2011

Airmataku sungguh murah.....





Salam semua.... buhsan dipetang hari minggu.... baru lepas layan hindustan.... aduh... sudah sebaldi airmataku tumpah..... sempat lagi rasa mcm mama yana masuk dlm itu drama..... hhhaaaa... kalu la hidup seperti hindustan.... on the dot tukar jalan cite.... hhhhaaaaa.....

anak tercinta ngah dodo.... aduh.... bestnyer tido ptg..... papa dia tak balik2 lagi dr keja... half day ari nih... tp pg td sempat gak dia kata blk lmbt..... aduh... kepala dah merapu fikir macam2 dah.....[jgn la cpt buruk sangka yana... ]

wanita2 kat luar sana... ada tak pernah terfikir hubby curang...?? hhhhaaaa..... tah la..... kan....



PS: betul...... tuhan tak bagi kita berburuk sangka... ada sebabnyer kan...

5 comments:

Nieza said...

wah lama tak tgk ceter hindustan tu...ya betul tak baik buruk sangka...fikirlah secara positif ...insyaAllah kalau kita fikir baik jadi baiklah nanti.

eelobor said...

no komen....

mama maman said...

Nieza: kekadang suka gak layan.... pasal buruk sangka tu biasa la.... kita sendiri manusia yg lemah....kekadang suka gak fikir positif... dan hasilnya positif....:)

Eelobor: mcm takde benda lain nak fikir.... kan..... hhheeee....

maya amir said...

cite hindustan cite ape? lame tak layan.. i kalau amir khan kuar, i layan...heheheh..cite maan ulang byk kali tak boring..kekekek

mama maman said...

Maya: tajuk dia mmg mama yana fail... tak ingat arr... tp hero dia si rithik roshan dan heroin dia kareena kapoor ngan ?? lupa... hhhaaa....

cite maan best ape... nangis lagi kalu tgk.... hhhaaa.... sensitap i nih gamaknya.... hhhaaa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...