Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, February 2, 2011

Be Sure Of The Source






I was in the restaurant yesterday when I suddenly realized I desperately needed to pass gas. The music was really, really loud, so I timed my gas with the beat of the music.


After a couple of songs, I started to feel better. I finished my coffee, and noticed that everybody was staring at me....


Then I suddenly remembered that I was listening to my iPod.

P/s: copy paste dr inbox gmail mama yana....   moral of the stories.... jgn ambik kesempatan.... cari2 la pot clear... gelak besar mama baca nih... hhhaaaa.... jgn buat ye kawan2.... buruk perangai.... kalu tak dengar sekalipun.. haruman sure akan ada... nak2 lepas pendam terlalu lama.....

2 comments:

azzey said...

kah3..lawak2 citer nih...dh lama simpan gas tu agaknya....hu3....

mama maman aka yana said...

hhhaaa.... mmg tergelak... kwn office pun terkejut psl mama yana tiba2 gelak... keh..keh... saje nak relaxkan otak kan... enjoy...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...