Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 10, 2011

hanya kerana KAWAN




Salam semua.... pernah punya kawan...?? pasti la kan... kawan mcm mana anda punya..??? kawan baik... kawan sepermainan.. kawan gitu2 je... kawan-kawan...

Ingat tentang kawan... kekadang sunyi rasanya tanpa kawan... ada kawan ingat pada kawan....??? kawan baik susah nak dicari... sakit pening dia jaga... susah senang dia bersama kita.... ada ke kawan makan kawan...??? Apakah ertinya kawan pada seseorang..???

Pernahkah kawan tersentuh atau terasa ngan kita...?? ke kita je terasa ngan perangai kawan...??? Pernahkah kita gembira ngan kawan kita.... pernahkah kita terasa akan kehilangan kawan kita.... rindukan detik2 bersama kawan kita.... terasa manisnya persahabatan kita masa lalu dan teringin mengulangi detik2 manis masa dulu...



Merindui detik2 manis kita bergelar sahabat.... walaupun apa pun sengketa kita... end of the day.. u are my friend and always my friend.....

6 comments:

MummyEcha said...

n3 nie mengingatkan daku masa kat study dulu.....susah senang bersama.terasa macam mana sekali pun ngan kwn dia tetap kawan kita dunia akhirat kan..?

mama maman said...

sama apa yg mummy echa rasa.... rindu kawan2 masa belajar dulu.... kawan yg kenalkan erti kehidupan....

Nieza Ishak said...

nieza skrg banyak kawan online jerk ... huhuhu

mama maman said...

Nieza: kawan tetap kawan.... kita kawan tak nak lawan... lebih kurang la....kwn menerusi gelombang je eks...:)

eelobor said...

byk kawan tak boleh pakai sekarang. kan????

mama maman said...

tetap kawan... dah kata kawan... cuma jgn ikut kawan camtu dah la...
kalu nak idup lama... tp kekadang kalu tersilap ikut tu.. [kita kan manusia yg lemah..] pastu kita kena ambik iktibar la... betul tak bro..??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...