Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, September 17, 2013

Tenangkan Mata

Assalamualaikum...

Tengah buat kerja.. tiba2 kepala terasa cam nak jatuh.. eh.. camner nak cite eks.. mungkin sebab terlalu fokus kat screen pc kot... nak2 tgk jew kaler macam2 kannn.. belum kira masa take 5 (rehatkan mata dr tgk keja.. tp honestly me menjenguk blog kwn2 lak... hehe.. rehat ke tuh..??)

nak kena jenguk kat cermin belakang.. tgk hijau2 sikit eks...




Rasanya me banyak fikir.. banyak memendam stress diri... sabar la hati... ingat nak buka fb jap.. nak sekondeng org.. haha (tenang ke gitu..?? patutnya baca al-quran eks.. apa arrrrr)


Baca2 entry kawan2 buat me lupa hal diri.. kiki


7 comments:

Ema Johari said...

mata perlu rehat juga

puanbee said...

ni bebetul jiwa kacau ni , baca al-quran memang akan tenang jiwa

puanbee said...

ni bebetul jiwa kacau ni , baca al-quran memang akan tenang jiwa

asha hana said...

hye mama. mama tak elok stress2. boleh buat kan akal kita rosak dr berfikir. in sya ALLAH mama akan diberi ketenangan. ;)

ZazaMyMoon said...

relax.. kalau asek ngadap pc je mau pecah screen pc pulak nanti hehe

Kesuma Angsana said...

moga semuanyer dipermudahkan yer !

eelobor said...

hahaha...sapa la yg akan jadi mangsa kena skodeng tu eh?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...