Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, September 5, 2013

Title : Speechless

Assalamualaikum...

Dah khamis dah.. cepat masa berlalu... :)

Rasanya kita ada cite kita kena tukar workstation kannn.. kat belakang kannn.. sebenarnya tmpt nih mmg menjadi idaman semua org.. tmpt plg stategik uols.. jauh dr org lalu-lalang .. jauh dr screen kita utk org jeling.. jauh dr sebarang gangguan.. hahaha

kat sini mmg aman.. cuma nak kena pandai2 bawak kawal diri.. hahaha.. karang kerja tak siap benda lain lak yg siap.. kahkah..

Kat sini gak mengalakkan me makan jew tanpa rasa malu.. sapa nak tgk eks.. kahkah.. dan boleh me bereksperasi ngan kamera tanpa gangguan dan malu atau segan.. hahaha.. sengal eks.. Kekadang jew..






cam cumil benar.. :p


Well.. harap me lebih semangat pasni.. boleh buat kerja tanpa gangguan dan tenang sikit kepala otak nak berfikir.. hehe

Fikir2 balik -----> kita selalu cepat nak mengamuk sedangkan Allah uji kita sikit jew.. seharusnya sabar dan bertawakal.. Insyaallah yg pahit akan manis jua akhirnya


4 comments:

ZazaMyMoon said...

bestnya dpt workstation yg privacy.. silap2 tertido pun org tak perasan hehe

mina zaim said...

saya pun baru tukar meja tempat duduk..tempat yang orang kurang beri perhatian dan di sudut pejabat..hihi

Kakzakie said...

Kalau sampai boleh buat memek muka macam tu pecayalah kakak Yana kerja betul-betul aman damai:)

Cik Sibuk said...

Haha..siap boleh amik gamba selfie dlm ofis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...